Iveta Svobodová

Dáša Koulová opět v akci

18. 03. 2017 9:32:29
Petr Jirounek byl pro mě autor doposud neznámý, tak jsem si se zájmem prohlížela jeho poslední počin. Šestý smysl Dáši Koulové mě zaujal, jen co jsem přečetla anotaci.

Stálo tam: Dáša Koulová se stává svědkyní brutální vraždy ve svýcarských Alpách... A jelikož Švýcarsko miluji, nemohla jsem si knihu nechat ujít.


Tak jsem se vydala po stopách svérázné agentky Dáši Koulové a jak jsem záhy zjistila, vražda v Alpách byla totiž jen první z několika následujících. Jelikož Dáša je naprosto nenapravitelná a její šéf plukovník Sehnoutka si z ní často rve vlasy na hlavě, pustí se po stopě zločinu jako správný lovecký pes a vše zdárně vyřeší.

Postavy jsou dobře vykreslené a věrohodné. Snad jen uvažování a myšlenkové procesy Dáši Koulové jsou někdy obdivuhodné. Je znát, že autor chtěl, aby se čtenář nenudil a příběh místy působí trochu překombinovaně a je v něm až příliš podezřelých. Rozuzlení je překvapivé, ale není nelogické.

Jako celek je kniha velmi dobrá a určitě mnohým čtenářům zpříjemní nejedno odpoledne a večer.
Ediční řada Původní česká detektivka nabízí příběhy mnoha českých autorů. Někdy jsou slabší a někdy naopak velmi dobré. Mám radost, že Šestý smysl Dáši Koulové, patří do skupiny těch dobrých a jsem přesvědčená, že o této aktivní policistce českých zpravodajských služeb ještě uslyšíme.

Autor: Iveta Svobodová | karma: 9.66 | přečteno: 313 ×
Poslední články autora