Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Víte, že jste málem vyletěli do povětří!

Většinou píšu tak do dvou do rána a vstávám v osm. Dnes jsem si jako obvykle vyčistila zuby, oblékla se a vyrazila se svýma psíma holkama ven. 

Sbíhaly jsme po schodech k domovním dveřím, když se z venku ozvaly dvě rány na domovní dveře. Zpozorněla jsem a prudce otevřela s tím, že hned po ránu někomu pěkně vynadám. Vpadli však na mě dva policisté, lidé od plynu a přímo před domem parkovali hasiči. Otevřela jsem pusu a zase zavřela. Policista se upravil a zeptal se, kde bydlím. tak jsem poslušně odpověděla, že ve třetím patře a oni se ještě zeptali, zda necítím plyn. Necítila jsem nic, ale fakt je, že jsem byla ještě trochu rozespalá.

Vyrazily jsme holka na procházku pod Emauzy a když jsme se vracely, pánové od plynu a všichni ostatní  stále pobíhali po domě. Jeden se zastavil a začal se mazlit s naším štěnětem a tak jsem se hned zeptala, co se vlastně  stalo a on mi mému údivu odpověděl: "Víte, že jste málem všichni vyletěli do povětří i s tím barákem! Dělali jsme tady kontrolu plynoměrů a zjistili jsme, že ty lidi nahoře, co jsme jim odebrali plynoměr, protože neplatili, si vzali gumovou hadici a napojili se na tvrdo přímo do sítě? A to v tom bytě sedí a mají cigáro u pusy! Měli jste velký štěstí!"

No a tak jsem poděkovala za informaci a raději zalezla domů. Uvědomila jsem si, jak málo se člověk zajímá o své sousedy a jak málo toho o sobě víme. Když se nám něco nezdá, raději si to necháme pro sebe, nebo děláme, že se nic neděje. Tentokrát  jsme ale měli štěstí, všichni v Dittrichově ulici.

Autor: Iveta Svobodová | středa 3.2.2016 14:24 | karma článku: 13,74 | přečteno: 503x
  • Další články autora

Iveta Svobodová

Boris Pralovszký, mistr humoru

Ten kdo má rád humor, měl by se začíst do knihy Borise Pralovszkého, Nohama napřed. A jelikož je autor vynikající karikaturista, je jeho prací i vtipná obálka a ilustrace.

26.1.2019 v 17:14 | Karma: 8,75 | Přečteno: 600x | Diskuse| Kultura

Iveta Svobodová

Galilejec, přišel čas procitnout!

V příběhu Kristýny Freiové se setkáváme se zajímavým pohledem na životní cestu Ježíše Krista. Seznámíme se s jeho rodinou, učedníky i zázraky, které konal. Autorka tvrdí, že jde o fikci, ale jaká byla skutečnost?

14.2.2018 v 0:12 | Karma: 11,19 | Přečteno: 539x | Diskuse| Kultura

Iveta Svobodová

Boleslav, Nevinný bratrovrah Jiřího Dobrylovského, MOBA 2017

Nedávno jsem byla svědkem diskuze o sv. Václavovi a zaujala mě úvaha, že tehdy náš národ potřeboval světce a tak se z Boleslava stal bratrovrah, aby mohl být Václav svatořečen. Každý světec přece musí zemřít pro vyšší cíle.

11.12.2017 v 0:22 | Karma: 12,06 | Přečteno: 375x | Diskuse| Kultura

Iveta Svobodová

Sněhulák

Zašla jsem s dcerou na filmové zpracování Sněhuláka, a abych řekla pravdu, byly jsme obě docela zklamané. Štěstí bylo, že představitel hlavní role, Michael Fassbender, je moc pěkný chlap.

21.11.2017 v 10:15 | Karma: 10,87 | Přečteno: 401x | Diskuse| Kultura

Iveta Svobodová

Milada, film režiséra Davida Mrnky

Vyrazila jsem do kina a netušila,co mě čeká. Cestou jsem si uvědomila, že o Miladě Horákové téměř nic nevím. Za totality, když se o ní promluvilo, byla zrádce lidu a po roce 1989 se o ní sice mluvilo, ale tak nějak symbolicky.

17.11.2017 v 12:24 | Karma: 20,57 | Přečteno: 778x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:07

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici

22. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  23.4 11:01

Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 446x
Jsem autorka detektivek a článků o historii a cestování. Ráda píšu o zajímavých událostech a o všem, co by mohlo zajímat i Vás, čtenáře.

- Podivné přátelství, Šulc a Švarc, 2018

- Stíny minulosti, JaS, 2012,

- Postavení mimo hru, nakladatelství J.Poberová 2009,

- Kruh se uzavřel, nakladatelství J.Poberová 2005,   -

- Přestaň se bát, Olympia, 2003,

- Podivný způsob, 1999

 

Seznam rubrik